Сб, 27.04.2024, 13:20
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Випадкове фото
Форма входу
Пошук
Корисні посилання



Головна » 2017 » Лютий » 20 » африканська чума
11:55
африканська чума
Проект Андрієнко

УКРАЇНА
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ
МАРКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
15 СЕСІЯ 7 СКЛИКАННЯ


«_17_» лютого 2017 року
смт. Марківка
РІШЕННЯ № 15- /2017
Про затвердження
«Програми створення, поновлення та використання місцевого матеріального резерву для запобігання виникнення та ліквідації надзвичайних подій та ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків на території Марківської селищної ради на 2017-2020 роки»

Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", селищна рада в и р і ш и л а:

1. Затвердити «Програму створення, поновлення та використання місцевого матеріального резерву для запобігання виникнення та ліквідації надзвичайних подій та ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків на території Марківської селищної ради на 2017-2020 роки» (далі - програма) згідно з додатками;
- затвердити норми та обсяги накопичення матеріально-технічних засобів для місцевого матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків на 2017-2020 роки відповідно до додатку № 1 (далі – Номенклатура);
2. Затвердити План накопичення матеріально-технічних засобів для місцевого матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків відповідно до Номенклатури.
3. Затвердити Положення про формування Номенклатури та надання звітності про використання місцевого матеріального резерву для запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних подій та ситуацій на території Марківської селищної ради.
4. Виконавчому комітету селищної ради, керівникам підприємств, установ та організацій розташованих на території громади, забезпечити створення та утримання резерву відповідно до цієї програми та нормативних документів Кабінету Міністрів України.
5.Головному бухгалтеру селищної ради (Хаблак К.П.):
5.1.при формуванні селищного бюджету передбачити виділення коштів на виконання програми;
5.2. протягом 2017-2020 років на пленарних засіданнях селищної ради інформувати депутатів про фінансове забезпечення програми.
4.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань формування бюджету , фінансів та економічних питань.

Селищний голова І.А.Дзюба

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням 15 сесії 7 скликання Марківської селищної ради
№ 15-__/2017 ______ 2017 р.

ПРОГРАМА
створення, поновлення та використання місцевого
матеріального резерву для запобігання виникненню та ліквідації надзвичайних подій та ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків на території Марківської селищної ради на 2017-2020 роки

І.Загальні положення програми.

Програма розроблена відповідно до статей 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адмінвимог підпункту 5 пункту 2 статті 22 Закону України "Про правові засади Цивільного захисту", частини 1 статті 25, частини 1, 3 статті 35 та статті 36 Закону України "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру", постанов Кабінету Міністрів України від 29 березня 2001 року № 308 "Про порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків" та від 25 жовтня 2002 року № 1591 "Про внесення змін до порядку створення і використання матеріальних резервів для запобігання ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків".

ІІ. Мета та завдання програми.

Метою програми є визначення комплексу організаційних та практичних заходів щодо забезпечення реалізації державної політики у сфері захисту населення і території від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, вжиття ефективних заходів захисту населення території селища та села Марківської селищної ради від наслідків надзвичайних ситуацій шляхом завчасного створення, накопичення, поновлення та утримання місцевого резерву матеріально-технічних засобів (далі - резерву) для запобігання і ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків, надання термінової допомоги постраждалому населенню.
Для досягнення зазначеної мети передбачається вирішення таких основних завдань:
- визначення підприємств, організацій та установ, місць розміщення резерву;
- визначення номенклатури, норм накопичення, джерел фінансування, порядку створення, використання та завчасного поновлення резерву;
- забезпечення постійної готовності органів управління та сил Цивільної оборони селища до застосування резерву для проведення невідкладних заходів і робіт, пов’язаних із запобіганням і ліквідацією надзвичайних ситуацій та їх наслідків, наданням термінової допомоги постраждалому населенню.

ІІІ. Етапи та механізм реалізації програми.

Реалізацію програми планується здійснити у два етапи.
На першому етапі передбачається визначення підприємств, організацій та установ селища, місць розміщення, номенклатури та обсягів матеріально-технічних засобів резерву, порядку та джерел фінансування та їх створення, накопичення, утримання, зберігання та завчасне поновлення.
На другому етапі передбачається:
- накопичення згідно номенклатури та обсягів необхідної кількості матеріально-технічних засобів резерву;
- організація управління та контролю за створенням, накопиченням, використанням, завчасним поновленням, утриманням та зберіганням матеріально-технічних засобів резерву.

Закупівля та постачання матеріально-технічних засобів для створення, накопичення та поновлення місцевого резерву здійснюється за рішенням виконавчого комітету селищної ради.
Матеріально-технічні засоби місцевого матеріального резерву зберігатимуться на складах тих підприємств, з якими будуть укладені договори на їх постачання.
Відпуск матеріальних цінностей з місцевого резерву здійснюється за рішенням виконавчого комітету.

ІV. Джерела фінансування програми.

Фінансування програми здійснюється відповідно до чинного законодавства України. Створення і поновлення місцевого резерву здійснюється за рахунок коштів селищного бюджету, а також можливо за рахунок добровільних пожертвувань юридичних і фізичних осіб,благодійних організацій та об’єднань громадян, інших не заборонених законодавством джерел.

V. Очікувані результати реалізації програми.

Реалізація програми забезпечить здійснення комплексу організаційних та практичних заходів, спрямованих на ефективне впровадження державної політики у сфері захисту населення і території громади від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, постійну готовність органів управління, сил та засобів цивільної оборони села та селища громади до проведення невідкладних заходів у роботі, пов’язаних із запобіганням і ліквідацією надзвичайних ситуацій та їх наслідків, наданням термінової допомоги постраждалому населенню, що дозволить:
- своєчасно поновити матеріальні засоби місцевого резерву відповідно до затвердженої номенклатури;
- підвищити ефективність реагування на можливі надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру на території Марківської селищної ради.

Додаток 1
до Програми створення, поновлення та використання місцевого матеріального резерву для ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Марківській селищній раді на 2017-2020 роки

Заходи щодо реалізації Програми

№ п/п Зміст заходу Термін реалізації, роки Відповідальні виконавці Вартість (натур.пок.) Джерела фінансування
Селищний бюджет (тис. грн.)
1 2 3 4 5 6
1. Вжиття заходів щодо затвердження номенклатури та обсягів місцевого матеріального резерву для ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків 2017 Виконавчий комітет селищної ради
2. Внесення пропозицій щодо визначення місць зберігання місцевого матеріального резерву 2017 рік
І півріччя Виконавчий комітет селищної ради
3. Поновлення місцевого матеріального резерву для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків
2017
2018
2019
2020
Виконавчий комітет селищної ради
346,76
327,66
299,06
265,42
69,35
65,5
59,8
53,1

Додаток 2
до Програми створення, поновлення та використання місцевого матеріального резерву для ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Марківській селищній раді на 2017-2020 роки
ПЛАН
накопичення матеріально-технічних засобів для місцевого матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків на 2017-2020 роки

№ п/п Найменування матеріально-технічних засобів Одиниця виміру Норма накопичення Вартість одиниці в грн. Обсяги вартості по роках, в тис. грн Загальна вартість, тис. грн.
2017 2018 2019 2020
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
І. Будівельні матеріали та засоби загальногосподарського призначення
1 Шифер лист 4000 90 90,0 90,0 90,0 90,0 360,0
2 Цвяхи шиферні кг 500 30 3,75 3,75 3,75 3,75 15,0
3 Цвяхи будівельні кг 300 20 1,5 1,5 1,5 1,5 6,0
4 Пиломатеріали куб.м 10 4000 10,0 10,0 10,0 10,0 40,0
5 Скло кв.м 350 150 13,12 13,12 13,12 13,14 52,5
Разом 118,37 118,37 118,37 118,39 473,5
ІІ. Пально-мастильні матеріали
6 Бензин л 5000 23 28,75 28,75 28,75 28,75 115,0
7 Дизельне пальне л 5000 23 28,75 28,75 28,75 28,75 115,0
8 Моторні масла та мастила л 1000 80 20,0 20,0 20,0 20,0 80,0
Разом 77,5 77,5 77,5 77,5 310,0
III. Продукти харчування
9 Борошно пшеничне тонн 2 8500 4,25 4,25 4,25 4,25 17,000
10 Крупи різні тонн 1 20000 5,0 5,0 5,0 5,0 20,000
11 Макаронні вироби кг 500 15 1,8 1,8 1,8 2,1 7,500
12 Олія л 500 30 3,75 3,75 3,75 3,75 15,000
13 Консерви м’ясні умов. банки 500 40 5,0 5,0 5,0 5,0 20,000
14 Консерви рибні умов. банки 500 20 2,5 2,5 2,5 2,5 10,000
15 Цукор кг 500 16 2,0 2,0 2,0 2,0 8,000
16 Сіль кг 100 3 0,08 0,08 0,08 0,06 0,300
17 Чай кг 100 30 0,750 0,750 0,750 0,750 3,0
Разом 25,13 25,13 25,13 25,41 100,8
IV. Африканська чума свиней
18 Дезінфікуючі речовини, порошки кг 100 25 0,62 0,62 0,62 0,64 2,5
19 Відшкодування за голову кг - 10,0 20,0 20,0 20,0 20,0 80,0
20 Палатка шт. 2 10000 - 5,0 5,0 - 10,0
21 Обігрівач шт. 2 12000 - 12,0 12,0 - 24,0
22 Спец. одяг шт. 10 2,1 - 7,0 7,0 7,0 21,0
23 Ємкість для дезінфікуючого розчину шт. 1 10000 - 10,0 - - 10,0
24 Матеріали для дизбарьєрів куб.м 3 4000 - 4,0 - - 4,0
25 Попереджувальні знаки шт. 6 300 - 0,6 0,6 0,6 1,8
26 Засоби індивідуального захисту шт. 200 3 0,6 - - - 0,6
Разом 21,22 59,22 45,22 28,24 153,9
V. Хвороби ВРХ (нодулярний дерматит)
28 Дезінфікуючі речовини, порошки кг 100 25 0,62 0,62 0,62 0,64 2,5
29 Палатка шт. 2 10000 - 5,0 5,0 - 10,0
30 Обігрівач шт. 2 12000 - 12,0 12,0 - 24,0
31 Спец. одяг шт. 10 2,1 - 7,0 7,0 7,0 21,0
32 Ємкість для дезінфікуючого розчину шт. 1 10000 - 10,0 - - 10,0
33 Засоби індивідуального захисту шт. 200 3 0,6 - - - 0,6
34 Матеріали для дезбарьєрів куб.м 3 4000 - 4,0 - - 4,0
35 Попереджувальні знаки шт. 6 300 - 0,6 0,6 0,6 1,8
Разом 1,22 39,22 25,22 8,24 73,9
VI. Паводок
Мотонасос для відкачки води шт. 2 15000 30,0 - - - 30,0
Резинові чоботи шт. 10 800 8,0 - - - 8,0
Лодка шт. 1 - 5,0 - - - 5,0
Багри шт. 2 - 0,6 - - - 0,6
Сокири шт. 5 0,3 0,3 - - - 0,3
Разом 43,9 - - - 43,9
VII. Пташиний грип
Дезінфікуючі речовини, порошки кг 100 25 0,62 0,62 0,62 0,64 2,5
Спец. одяг шт. 10 2,1 - 7,0 7,0 7,0 21,0
Засоби індивідуального захисту шт. 200 3 0,6 - - - 0,6
Разом 1,22 7,62 7,62 7,64 24,1
VIII. Пожежонебезпечний період
Ємкість ВУ-3 шт. 1 16000 16,0 - - - 16,0
Лопати шт. 10 60 0,6 - - - 0,6
Мітли шт.. 10 30 0,3 0,3
Ранцеві вогнегасники шт. 10 4000 40,0 - - - 40,0
Хлопавки шт. 10 50 0,5 - - - 0,5
Ємкість для питної води шт. 2 600 0,6 0,6 - - 1,2
Кружки шт. 10 20 0,2 - - - 0,2
Разом 58,2 0,6 - - 58,8
Усього: 346,76 327,66 299,06 265,42 1238,9

Примітка: У програму закладені ціни станом на січень 2017 року. При зростанні індексу цін вартість матеріально-технічних засобів буде коригуватись.

Додаток 3
до Програми створення, поновлення та використання місцевого матеріального резерву для ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Марківській селищній раді на 2017-2020 роки

Фінансування заходів із забезпечення виконання Програми

тис. грн.
Суб’єкт, відповідальний за фінансування Обсяги фінансування Джерела фінансування
загальні по роках (кількість) бюджет селища

1238,9 2017 346,76 69,35
2018 327,66 65,5
2019 299,06 59,8
2020 265,42 53,1

А н а л і з регуляторного впливу проекту рішення
«Про програму створення, поновлення та використання місцевого матеріального резерву для ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Марківській селищній раді на 2017-2020 роки»

1. Законність розроблення програми
Програма розроблена відповідно до вимог підпункту 5 пункту 2 статті 22 Закону України "Про правові засади Цивільного захисту", частини 1 статті 25, частини 1, 3 статті 35 та статті 36 Закону України "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру", постанов Кабінету Міністрів України від 29 березня 2001 року № 308 "Про порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків" та від 25 жовтня 2002 року № 1591 "Про внесення змін до порядку створення і використання матеріальних резервів для запобігання ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків".
2. Мета регулювання
Метою програми є визначення комплексу організаційних та практичних заходів щодо забезпечення реалізації державної політики у сфері захисту населення і території від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, вжиття ефективних заходів захисту населення території селища та села Марківської територіальної громади від наслідків надзвичайних ситуацій шляхом завчасного створення, накопичення, поновлення та утримання місцевого резерву матеріально-технічних засобів (далі - резерву) для запобігання і ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків, надання термінової допомоги постраждалому населенню.
Основні завдання:
Для досягнення зазначеної мети передбачається вирішення таких основних завдань:
- визначення підприємств, організацій та установ, місць розміщення резерву;
- визначення номенклатури, норм накопичення, джерел фінансування, порядку створення, використання та завчасного поновлення резерву;
- забезпечення постійної готовності органів управління та сил Цивільної оборони міста до застосування резерву для проведення невідкладних заходів і робіт, пов’язаних із запобіганням і ліквідацією надзвичайних ситуацій та їх наслідків, наданням термінової допомоги постраждалому населенню.

3. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання
проблем і відповідні заходи
Закупівля та постачання матеріально-технічних засобів для створення, накопичення та поновлення місцевого резерву здійснюється за рішенням виконавчого комітету селищної ради на тендерній основі.
Матеріально-технічні засоби місцевого матеріального резерву зберігатимуться на складах тих підприємств, з якими будуть укладені договори на їх постачання.
Відпуск матеріальних цінностей з місцевого резерву здійснюється за рішенням селищного голови.
4. Обгрунтування можливостей досягнення визначених цілей
Досягнення мети, є можливим завдяки затвердженню рішення сесії Марківської селищної ради Програми створення, поновлення та використання місцевого матеріального резерву для ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Марківській селищній раді на 2017-2020 роки
Розробка рішення Марківської селищної ради здійснюється за принципами:
- законності;
- гласності (відкритості та загальнодоступності);
- колегіальності.
5. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта
Реалізація програми забезпечить здійснення комплексу організаційних та практичних заходів, спрямованих на ефективне впровадження державної політики у сфері захисту населення і території громади від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, постійну готовність органів управління, сил та засобів цивільної оборони сіл та селища громади до проведення невідкладних заходів у роботі, пов’язаних із запобіганням і ліквідацією надзвичайних ситуацій та їх наслідків, наданням термінової допомоги постраждалому населенню, що дозволить:
- своєчасно поновити матеріальні засоби місцевого резерву відповідно до затвердженої номенклатури;
- підвищити ефективність реагування на можливі надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру на території Марківської селищної ради.


6. Обгрунтування терміну дії рішення
Регуляторний Акт приймається до 2018 року включно. Перегляд та внесення змін проводиться в разі потреби та внесенні змін до чинного законодавства.
7. Визначення заходів відстеження результативності рішення
Результативність прийняття даного регуляторного акту буде здійснюватися після набрання ним чинності. Строк проведення відстеження через два роки після набрання чинності даним актом.

Зауваження та пропозиції приймаються протягом 30 днів з дня оприлюднення у письмовому та електронному вигляді за адресою:
- Марківська селищна рада: 92400, смт. Марківка, вул..Центральна, 18, тел./факс (06464) 9-13-69, 9-14-52

Експертний висновок щодо регуляторного впливу регуляторного акту - рішення Марківської селищної ради
Проект рішення сесії Марківської селищної ради «Про програму створення, поновлення та використання місцевого матеріального резерву для ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Марківській селищній раді на 2017-2020 роки» визначає правові, економічні, фінансові, соціальні та організаційні засади щодо ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Марківській селищній раді

Запропонований проект регуляторного акту «Про програму створення, поновлення та використання місцевого матеріального резерву для ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Марківській селищній раді на 2017-2020 роки» відповідає наступним принципам регуляторної політики:

Доцільність – оскільки Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», "Про правові засади Цивільного захисту", "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру", постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2001 року № 308 "Про порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків" та від 25 жовтня 2002 року № 1591 "Про внесення змін до порядку створення і використання матеріальних резервів для запобігання ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків"визначають необхідність вжиття заходів із забезпечення реалізації державної політики у сфері захисту населення і території від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, вжиття ефективних заходів захисту населення території селища та сіл Білокуракинської громади від наслідків надзвичайних ситуацій шляхом завчасного створення, накопичення, поновлення та утримання місцевого резерву матеріально-технічних засобів (далі - резерву) для запобігання і ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків, надання термінової допомоги постраждалому населенню.

Адекватність – цей проект регуляторного акту має на меті врегулювати відносини, пов’язаних з вирішенням першочергових завдань щодо ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків в тому числі вирішення питання фінансової допомоги для вирішення першочергових завдань на території селища та сіл Білокуракинської громади.

Ефективність - запропонований проект регуляторного акту передбачає можливість для органів місцевого самоврядування щодо створення фонду для ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків на території селища та сіл Білокуракинської громади

Збалансованість – врахування інтересів суб’єктів даних правовідносин (господарювання, громадян, держави) в процесі вирішення питання фінансової допомоги з вирішення першочергових завдань щодо ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків на території селища та сіл Білокуракинської громади
.

Передбачуваність – послідовність регуляторної діяльності, відповідність її цілям державної політики, а саме дія Законів України "Про правові засади Цивільного захисту", "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру", дозволяє суб’єктам правовідносин вирішувати питання фінансової допомоги та першочергових завдань з ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків на території селища та сіл Білокуракинської громади

Прозорість та врахування громадської думки – інформацію щодо обговорення проекту регуляторного акту опубліковано на сайті Марківської селищної ради

Запропонований проект рішення сесії Марківської селищної ради «Про програму створення, поновлення та використання місцевого матеріального резерву для ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Марківській селищній раді на 2017-2020 роки»відповідає вимогам, встановленим ст. 4,8,34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" та Постанови Кабінету Міністрів України №308 від 11.03.2004 р. «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта»


Голова постійної комісії з питань
формування бюджету ,
фінансів та економічних питань А.М.Корнєв
Переглядів: 259 | Додав: mar_possovet | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]