Чт, 02.05.2024, 17:02
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Випадкове фото
Форма входу
Пошук
Корисні посилання



Головна » 2018 » Лютий » 16 » Додаток до рішення 27-7
08:56
Додаток до рішення 27-7
Додаток
до рішення Марківської селищної ради № 27-7/2018 від 09.02.2018р.


ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
розроблення схем планування та
забудови селища Марківка та с.Деркулове
на 2018-2020 роки
(далі – Програма)

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА

1. Ініціатор розроблення Програми Виконавчий комітет Марківської селищної ради
2. Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», лист Марківської районної державної адміністрації № 2/307 від 29.01.2018року.
3. Розробник Програми Виконавчий комітет Марківської селищної ради
4. Відповідальний виконавець Програми Виконавчий комітет Марківської селищної ради
5. Учасники Програми Виконавчий комітет Марківської селищної ради
6. Термін реалізації Програми 2018-2020 роки
7. Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми Бюджет селищної ради
8. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, усього: 800,00 тис.гривень
у тому числі бюджетних коштів 800,00 тис.гривень
9. Основні джерела фінансування Програми Бюджет селищної ради

І.Вступ

В сучасних умовах зростає роль планування територій як ефективного засобу державного регулювання її використання, яке забезпечує взаємоузгодження в цій сфері інтересів особистості, суспільства та держави, центру і регіонів, галузей і адміністративно-територіальних одиниць.
Прийнятим у березні 2011 року Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" та низкою відповідних підзаконних актів чітко визначені вимоги щодо містобудівної документації як інструменту державного регулювання планування територій, яка поділяється на документацію державного, регіонального та місцевого рівнів і рішення якої є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами містобудування.
Відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території.
Відповідно до статті 5 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" програми розвитку регіонів та населених пунктів, програми господарського, соціального та культурного розвитку повинні узгоджуватися з містобудівною документацією відповідного рівня.
Цільова програма розроблення схем планування та забудови селища Марківка та с.Деркульське (на 2018-2020роки (далі Програма) призначена вирішити проблемні питання стимулювання і розвитку селища (села), раціонального використання ресурсів та встановлення відповідного режиму забудови території населеного пункту.
Програма спрямована на визначення необхідних обсягів фінансування на створення топографо-геодезичної основи та розробки містобудівної документації (плану зонування та детального плану території) населеного пункту на період до 2020року.

Програму складено на підставі та відповідно до Законів України
- "Про місцеве самоврядування",
- "Про регулювання містобудівної діяльності",
- "Про Генеральну схему планування території України",
- "Про основи містобудування",
- "Про архітектурну діяльність",
- ДБН В.1.2-4-2006 "Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони)",
- ДБН Б.1.1-5:2007 "Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження, розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) у містобудівній документації",

ІІ. Мета Програми

Метою Програми є організаційне, матеріальне та фінансове забезпечення розроблення комплексу містобудівної документації на території Марківської селищної ради для системної реалізації державної регіональної політики, обґрунтування основних довгострокових та поточних пріоритетів регіонального розвитку, динамічного збалансованого соціально-економічного розвитку територій, гармонійного узгодження інтересів та ефективної взаємодії влади, бізнесу і громадськості, залучення інвестицій.

ІІІ. Шляхи і способи розв’язання проблем

Реалізація Програми буде здійснюватися шляхом розроблення містобудівної документації місцевого та регіонального рівня із залученням коштів селищного бюджету, бюджетів, пайової участі замовників будівництва об’єктів містобудування на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів та інших джерел, не заборонених законодавством.

ІV. Завдання і заходи Програми

Основними завданнями Програми є:
- регулювання соціально-економічного розвитку і дієвого інструменту реалізації довгострокової політики розбудови територій Марківської селищної ради;
- обґрунтування забезпечення екологічної рівноваги, громадської стабільності, її конкурентоспроможності у системі розподілу праці та соціально-культурного розвитку;
- визначення змісту стратегічної й оперативної діяльності органів виконавчої влади щодо раціонального використання території ради зокрема;
- комплексна оцінка екологічних, економічних, соціальних, інженерно-технічних та інших передумов і обмежень використання території;
оцінка опорного каркасу території населених пунктів ради, магістральні транспортні комунікації, поклади корисних копалин тощо) та його вплив на подальше використання території;
- визначення та обґрунтування шляхів вирішення проблем використання території, спільних проектів розбудови систем населених пунктів, інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури;
- зонування територій населених пунктів за переважними видами її використання (сільське господарство, промисловість, розселення, природоохоронні, курортно-рекреаційні, історико-культурні території тощо);
- взаєморозміщення виробництва, розселення, природоохоронних, оздоровчих, рекреаційних, історико-культурних об’єктів, встановлення передбачених законодавством обмежень на їх планування, забудову та інше використання;
- обґрунтування та встановлення режиму перспективного використання території по кожній зоні;
- обґрунтування напрямків вдосконалення системи розселення та сталого розвитку населених пунктів;
- рекомендації щодо змін у територіальному розподілі праці та розміщенні виробничих сил району;
- особливості геополітичного розташування населених пунктів, обґрунтування принципових трас транспортних коридорів, інших інфраструктурних магістралей міждержавного, міжрегіонального та регіонального значення з урахуванням сучасного і майбутнього взаєморозміщення виробництва, розселення, природоохоронних, оздоровчих, рекреаційних, історико-культурних об’єктів;
- обґрунтування розміщення підприємств, які мають значний вплив на довкілля, на територіальну організацію економіки та розміщення інших об’єктів загальнодержавного та районного значення;
- визначення територій, що мають бути зарезервовані для задоволення майбутніх загальнодержавних, районних потреб та визначення умов їх тимчасового використання;
- організація схеми розвитку інженерно-транспортної інфраструктури;
врахування державних, громадських і приватних інтересів під час планування, забудови та іншого використання територій;
- виконання топогеодезичних та картографічних матеріалів на території Марківської селищної ради з метою розроблення містобудівної документації та створення містобудівного кадастру;
- визначення та коригування меж населених пунктів;
- охорона довкілля та раціональне використання природних ресурсів;
- регулювання забудови населених пунктів та інших територій;
- аналіз законодавчих вимог щодо планування території.

V. Очікувані результати

За результатами виконання Програми будуть визначені принципові рішення щодо планування, забудови та іншого використання території Марківської ради та його найбільш інвестиційно-привабливих територій з метою створення повноцінного життєвого середовища, забезпечення додержання державних соціальних стандартів та надання державних соціальних гарантій шляхом розвитку виробничої, соціальної, інженерно-транспортної інфраструктури населених пунктів району, поглиблення процесів ринкової трансформації його економічного потенціалу, визначення територій, які мають бути зарезервовані для задоволення майбутніх загальнодержавних та місцевих потреб із встановленням режиму їх використання, визначення напрямків сталого розвитку населених пунктів, забезпечення раціонального використання територіальних ресурсів.
Реалізація Програми буде сприяти додержанню норм містобудівного та земельного законодавства при регулюванні використання територій шляхом забезпечення дотримання рішень затвердженої містобудівної документації. Це дасть можливість здійснювати комплексну забудову територій, збільшити темпи залучення і освоєння інвестицій, містобудівного освоєння територій населених пунктів на території Марківської селищної ради.
Також реалізація Програми дасть змогу проектувати та розташовувати нове будівництво, здійснювати реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт об’єктів містобудування та упорядкування територій, проводити вибір, вилучення (викуп), надання у власність чи користування земель для містобудівних потреб, визначити межі населених пунктів, розробити проекти з визначення природоохоронних, прибережних захисних та водоохоронних зон, встановити санітарно-захисні зони.
Ефект від виконання - підвищення соціально-економічної ефективності району, покращення екологічних параметрів і збереження середовища, вдосконалення архітектурно-естетичних характеристик простору життєдіяльності населення, розроблення (оновлення) містобудівної документації .

VІ. Обсяги та джерела фінансування Програми

Реалізацію Програми передбачається здійснювати за рахунок коштів:
- селищного бюджету;
- пайової участі замовників будівництва об’єктів містобудування на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів;
- інших джерел, не заборонених законодавством.
Обсяг коштів місцевих бюджетів на відповідний рік визначається місцевими радами при формуванні бюджетів.
Фінансування робіт з розроблення містобудівної документації населених пунктів району здійснюється за рахунок коштів Марківської селищної ради та передбачається в них окремим рядком.
Фінансування Програми за рахунок місцевих бюджетів здійснюється, відповідно до наявних фінансових ресурсів.
Прогнозні обсяги фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, наведені у додатку.

Марківський
селищний голова І.А.Дзюба
Додаток №1 до цільової програми розроблення схем планування та забудови селища Марківка та с.Деркулове на 2018-2020 р.

Фінансування з сели
Переглядів: 294 | Додав: mar_possovet | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]